Gyakran Ismételt Kérdések


3. kérdés Feltöltés dátuma: 2011. nov. 23.
A számlán szereplő időszakban már kaptam vízszámlát.
Leolvasási rendszerünk szerint kollégánk csak minden második időszakban, tehát 4 havonta ellenőrzi a mérőállást.
A leolvasások között a számítógép a korábbi számlák alapján kiszámolja az átlagot, ez kerül kiszámlázásra.
A leolvasás alapján készült számla elszámolószámla, ezen levonásra kerül az előző átlagszámla. A tételek között - mint "előző átlag víz" és "előző átlag csatorna" - negatív előjellel szerepelnek az előző átlagszámlán feltüntetett értékek.

2. kérdés Feltöltés dátuma: 2011. okt. 6.
Miért szerepel több árral a vízdíj a számlán?
A kiszámlázott időszakban árváltozás volt, a teljes fogyasztást a számítógép napok alapján megbontja régi és új árra.

1. kérdés Feltöltés dátuma: 2011. nov. 23.
Sok a számlám! Mit csináljak?
- Ellenőrizze az óraállást.
- Amikor nincs vízhasználat, a mérő nem mutathat fogyasztást. Ellenkező esetben elfolyás van a rendszeren, szerelőt kell hívni, hogy felkutassa és kijavítsa a hibát.
- A mérő pontosságát be lehet mérni házilag is. (Például egy 10 literes edény teleengedésénél a mérőnek 10 liter fogyasztást kell mutatnia.)

Előző 10 bejegyzés Következő 10 bejegyzés

Aktuális információk

 

2017.09.11.

Tájékoztatjuk

Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy 2017.09.21.-én (csütörtök), a Bajavíz Kft. ügyfélszolgálata, áramszünet miatt ZÁRVA tart.

2017.09.05.

FIGYELEM!

Az uszoda

szeptember 11 - 13 között,

(hétfő-szerda)

távhőszolgáltatás szünetelése miatt

ZÁRVA tart.
2017.01.11.

 Fontos közlemény!

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy a rendkívüli hideg téli időjárásra való tekintettel jelentős számú vízóra elfagyásos hibabejelentés érkezik a Bajavíz Kft.-hez, ezek elhárítása folyamatosan zajlik! 

 A hibaelhárítás bejelentési sorrendben történik, erre tekintettel türelmüket és megértésüket kérjük!

 

Kérjük azokat a

Fogyasztókat, akik a vízóra fagyvédelméről még nem gondoskodtak, saját érdekükben mihamarabb tegyék meg, elkerülve a további problémákat. Az 58/2013. (II. 27.) Korm. rendelet értelmében, a vízóra fagyvédelmének megtétele a fogyasztó feladata!

2016. júni. 27.

KÖZLEMÉNY!

A BAJAVÍZ Kft. értesíti a Tisztelt Bajai Fogyasztókat, hogy a Felső-Bácskai Ivóvízminőség-javító Projekt kapcsán a bajai vízműtelepen a kivitelező munkákat végez. Ennek során időszakosan a hálózati víz zavarosodása tapasztalható. Kérjük a felhasználókat, hogy zavaros víz észlelése esetén a víz kifolyatásával ne próbálkozzanak, hanem értesítsék a BAJVÍZ Kft. hibaelhárítási ügyletét a 426-991-es telefonszámon, hogy a szolgáltató a problémákra mihamarabb intézkedni tudjon! Megértésüket köszönjük!