Gyakran Ismételt Kérdések


4. kérdés Feltöltés dátuma: 2017. okt. 18.
Mi a teendő tulajdonos-, vagy bérlőváltás esetében?
Célszerű a régi és az új felhasználónak együtt megtenni a bejelentést.
- A vízóraállást le kell olvasni.
- Az átadáskori mérőállásig zárószámlát készítünk.
- A régi felhasználónak rendeznie kell a vízdíj egyenlegét.
- Fentiek után tudjuk lezárni a régi szerződést, és az új fogyasztóval szerződést kötünk.

- Nem lakossági célú vízhasználat esetében a napi vízigénynek megfelelő kvótáról Közműfejlesztési Hozzájárulási megállapodást kell kötnünk.

Amennyiben a régi vagy az új fogyasztó nem tud személyesen megjelenni, meghatalmazással bárki eljárhat.

3. kérdés Feltöltés dátuma: 2011. nov. 23.
A számlán szereplő időszakban már kaptam vízszámlát.
Leolvasási rendszerünk szerint kollégánk csak minden második időszakban, tehát 4 havonta ellenőrzi a mérőállást.
A leolvasások között a számítógép a korábbi számlák alapján kiszámolja az átlagot, ez kerül kiszámlázásra.
A leolvasás alapján készült számla elszámolószámla, ezen levonásra kerül az előző átlagszámla. A tételek között - mint "előző átlag víz" és "előző átlag csatorna" - negatív előjellel szerepelnek az előző átlagszámlán feltüntetett értékek.

2. kérdés Feltöltés dátuma: 2011. okt. 6.
Miért szerepel több árral a vízdíj a számlán?
A kiszámlázott időszakban árváltozás volt, a teljes fogyasztást a számítógép napok alapján megbontja régi és új árra.

1. kérdés Feltöltés dátuma: 2011. nov. 23.
Sok a számlám! Mit csináljak?
- Ellenőrizze az óraállást.
- Amikor nincs vízhasználat, a mérő nem mutathat fogyasztást. Ellenkező esetben elfolyás van a rendszeren, szerelőt kell hívni, hogy felkutassa és kijavítsa a hibát.
- A mérő pontosságát be lehet mérni házilag is. (Például egy 10 literes edény teleengedésénél a mérőnek 10 liter fogyasztást kell mutatnia.)

Előző 10 bejegyzés Következő 10 bejegyzés

Aktuális információk

 

2017.10.27.

Szolgáltatói Közlemény

a csatornahálózati szaghatásról

Folyt...

2017.10.24.

 Fontos közlemény!

Kérjük azokat a

Fogyasztókat, akik a vízóra fagyvédelméről még nem gondoskodtak, saját érdekükben mihamarabb tegyék meg, elkerülve a további problémákat. Az 58/2013. (II. 27.) Korm. rendelet értelmében, a vízóra fagyvédelmének megtétele a fogyasztó feladata!

2016. júni. 27.

KÖZLEMÉNY!

 

Vízminőséggel kapcsolatos probléma jelentkezése esetén kérjük a felhasználókat, hogy a víz kifolyatásával ne próbálkozzanak, ilyen esetben értesítsék a BAJVÍZ Kft. hibaelhárítási ügyletét, a 426-991-es telefonszámon, hogy a szolgáltató a mihamarabb intézkedni tudjon!

Megértésüket köszönjük!