Gyakran Ismételt Kérdések


3. kérdés Feltöltés dátuma: 2011. nov. 23.
A számlán szereplő időszakban már kaptam vízszámlát.
Leolvasási rendszerünk szerint kollégánk csak minden második időszakban, tehát 4 havonta ellenőrzi a mérőállást.
A leolvasások között a számítógép a korábbi számlák alapján kiszámolja az átlagot, ez kerül kiszámlázásra.
A leolvasás alapján készült számla elszámolószámla, ezen levonásra kerül az előző átlagszámla. A tételek között - mint "előző átlag víz" és "előző átlag csatorna" - negatív előjellel szerepelnek az előző átlagszámlán feltüntetett értékek.

2. kérdés Feltöltés dátuma: 2011. okt. 6.
Miért szerepel több árral a vízdíj a számlán?
A kiszámlázott időszakban árváltozás volt, a teljes fogyasztást a számítógép napok alapján megbontja régi és új árra.

1. kérdés Feltöltés dátuma: 2011. nov. 23.
Sok a számlám! Mit csináljak?
- Ellenőrizze az óraállást.
- Amikor nincs vízhasználat, a mérő nem mutathat fogyasztást. Ellenkező esetben elfolyás van a rendszeren, szerelőt kell hívni, hogy felkutassa és kijavítsa a hibát.
- A mérő pontosságát be lehet mérni házilag is. (Például egy 10 literes edény teleengedésénél a mérőnek 10 liter fogyasztást kell mutatnia.)

Előző 10 bejegyzés Következő 10 bejegyzés

Aktuális információk

 

2017.01.27.

Vízhiány!

Tájékoztatjuk Tisztelt fogyasztóinkat, hogyhálózat-javítás miatt

2017. január 31-én
(kedd)
8 - 12 óráig
vízhiány
várható az alábbi helyeken:

Szegedi út (vasúti átjáró és Korsós u. között, páratlan oldalon), Móricz Zs. utca, Ady E. utca, Tigris utca, Malom u. Tóth K. utca (vasúti átjáró és Korsós u. között), Korsós utca (Szegedi út és Tóth K. u. között)

2017.01.11.

 Fontos közlemény!

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy a rendkívüli hideg téli időjárásra való tekintettel jelentős számú vízóra elfagyásos hibabejelentés érkezik a Bajavíz Kft.-hez, ezek elhárítása folyamatosan zajlik! 

 

A hibaelhárítás bejelentési sorrendben történik, erre tekintettel türelmüket és megértésüket kérjük!

 

Kérjük azokat a

Fogyasztókat, akik a vízóra fagyvédelméről még nem gondoskodtak, saját érdekükben mihamarabb tegyék meg, elkerülve a további problémákat. Az 58/2013. (II. 27.) Korm. rendelet értelmében, a vízóra fagyvédelmének megtétele a fogyasztó feladata!

2016. júni. 27.

KÖZLEMÉNY!

A BAJAVÍZ Kft. értesíti a Tisztelt Bajai Fogyasztókat, hogy a Felső-Bácskai Ivóvízminőség-javító Projekt kapcsán a bajai vízműtelepen a kivitelező munkákat végez. Ennek során időszakosan a hálózati víz zavarosodása tapasztalható. Kérjük a felhasználókat, hogy zavaros víz észlelése esetén a víz kifolyatásával ne próbálkozzanak, hanem értesítsék a BAJVÍZ Kft. hibaelhárítási ügyletét a 426-991-es telefonszámon, hogy a szolgáltató a problémákra mihamarabb intézkedni tudjon! Megértésüket köszönjük!