Hibabejelentés
Hibabejelentés telefonon vagy személyesen tehető. Belső hálózati hiba bejelentése kizárólag írásban nyújtható be a Hibabejelentő nyilatkozat című nyomtatványon.
A Szolgáltató a hibabejelentések fogadására 24 órás telefonos szolgálatot és folyamatos készenléti szolgálatot működtet.
Telefonos hibabejelentés: +36 79 998 606
Készenléti szolgálat Baja, Bácsalmás és Mélykút településeken áll rendelkezésre.
A Szolgáltató a hozzá érkező hibabejelentéseket külön nyilvántartásban rögzíti. A nyilvántartás tartalmazza a bejelentő nevét, telefonszámát, a bejelentés pontos időpontját, a hiba helyét és jellegét, a hiba elhárításáért felelős megnevezése,
a megtett intézkedéseket, a hiba elhárításának időpontja.
A hibabejelentések kivizsgálását azonnal meg kell kezdeni.
A Szolgáltató a bejelentett hibákat haladéktalanul ellenőrzi, rangsorolja és megteszi a szükséges műszaki intézkedéseket.